• contrast
  • lettergrootte
    Om de pagina makkelijker te lezen kunt u de pagina vergroten, door in Windows Control met + toets in te drukken (op macOS is het Command met + toets).

Waar kunnen wij jou mee helpen?

Jaarverslag 2019

Deze dagen, waarin we midden in de corona crisis zitten, gaat het eerst en vooral om de gezondheid en veiligheid van onze cliënten en medewerkers. En daar hebben we allemaal onze handen vol aan. We zien dat iedereen bij Cello een enorme bereidheid heeft om er – ook in moeilijke tijden – het beste van te maken. Voor onze cliënten en voor elkaar. Daar zijn we natuurlijk heel blij mee – en bijzonder trots op.

Zoals je weet moeten en willen we bij Cello elk jaar een kwaliteitsjaarverslag uit brengen. Er is de laatste tijd door een aantal mensen hard gewerkt om dit voor elkaar te krijgen. Wij zijn er dan ook trots op dat we vandaag het jaarverslag van Cello over 2019 met je kunnen delen.

We geven je – aan de hand van verhalen en mijlpalen van cliënten, hun netwerk en medewerkers – een beeld van hoe we ervoor staan, waar we in 2019 extra aandacht aan hebben gegeven en hoe dit is gelukt. Toch is het nog altijd maar een fractie van alles waar we samen dagelijks mee bezig zijn:  een goed leven voor iedere cliënt!

We kunnen ons voorstellen dat je op dit moment andere dingen aan je hoofd hebt dan het lezen van het jaarverslag. Mocht je tóch benieuwd zijn en tijd hebben dan nodigen we je van harte uit om naar dit magazine te gaan http://publicaties.cello-zorg.nl/jaarverslag-2019#

In mei vullen we het jaarverslag aan met de vastgestelde en goedgekeurde jaarrekening. En met de reflecties van de ondernemingsraad, centrale cliëntenraad, ervaringsdeskundigen en Raad van Toezicht.

Een hartelijke groet

Frank van Beers en Toine van der Pol