• contrast
  • lettergrootte
    Om de pagina makkelijker te lezen kunt u de pagina vergroten, door in Windows Control met + toets in te drukken (op macOS is het Command met + toets).

Waar kunnen wij jou mee helpen?

Beter en sneller plaatsen

Sinds 4 november doen we bij Cello het proces van plaatsing en doorstroming van vragen op het gebied van wonen anders. Én vanaf die datum het Cello Cliëntenservice voortaan ‘Cello Zorgwijzer‘.

Het doel is dat cliënten beter én sneller een juiste woonplek krijgen. Dat we vragen, wensen en aanbod beter met elkaar verbinden. Dit leidt tot een gestroomlijnder proces van instroom en doorstroom van nieuwe en bestaande cliënten.

De werkprocessen zijn zó ingericht dat de klant een ‘warm welkom’ ervaart en snel op een passende plek terecht komt. Dat doen we door:

  • meer en beter persoonlijk contact met onze zorgvragers;
  • minder papierwerk;
  • de mens achter de vraag in beeld te brengen;
  • een helder proces, met duidelijke afspraken en tijdpaden;
  • mindere interne afstemming te hebben waar zorgvragers last van zouden kunnen hebben;
  • evalueren van het klantproces met zorgvragers, zodat we blijvend leren.

 

Op zoek naar ondersteuning door Cello? Wilt u in contact komen met Cello Zorgwijzer?

Bel met (088) 345 11 11 of stuur een bericht aan zorgwijzer@cello-zorg.nl