Cello Cliëntenservice

Cello Cliëntenservice is er voor iedereen die vragen heeft over of gebruik wil maken van de dienstverlening van Cello. Die vragen kunnen over de meest uiteenlopende onderwerpen gaan. Zoals:

  • Hoe kom ik in aanmerking voor ondersteuning van Cello?
  • Wat is een indicatie en hoe vraag ik die aan? 
  • Wat is een Persoonsgebonden Budget en hoe kan ik dat aanvragen?
  • Wij willen dat ons kind naar een gewone school gaat. Biedt Cello daarbij ondersteuning?
  • Mijn broer woont zelfstandig; kan hij van Cello begeleiding krijgen?
  • Zijn er ook clubs of activiteiten waar hij in zijn vrije tijd naartoe kan?
  • Kan iemand ons komen helpen bij het wassen en in bed leggen van onze dochter?
  • Kan mijn kind straks bij Cello een leuke werkplek krijgen?
  • Wij willen samen met andere ouders zelf zorgen voor een woning voor onze kinderen; kunnen wij voor de begeleiding een beroep doen op Cello?
  • Kan onze zoon gebruik maken van de vakantieprojecten van Cello?

Cello Cliëntenservice is er niet alleen voor vragen van nieuwe cliënten en hun ouders over de dienstverlening, maar ook voor:

 

Ouderinitiatieven
Als je met andere ouders besloten hebt zelf een woning voor je kind te realiseren, kun je bij ons terecht voor advies en ondersteuning.

 

Juridische informatie
Mensen met een beperking hebben vaak te maken met specifieke wetgeving en juridische maatregelen. Ik kan je daarover informeren en heb de nodige informatiebrochures beschikbaar.

 

Huidige cliënten
Ook als je al gebruik maakt van mijn diensten kun je met vragen bij Cello Cliëntenservice terecht. Bijvoorbeeld bij een veranderde zorgvraag of voor informatie over klachtenafhandeling.

 

Wij werken vanuit het Bestuursbureau of maken een huisbezoek.

Adres:

De Ring 14

5261 LM  Vught

 

  • Afdrukken
  • Download als PDF
  • Delen